wtorek, 6 października 2015

Autumn look



Witam Was kochani!
Nie zostaje mi nic innego jak dalej przeprosić za długą nieobecność. Nic mi się na razie nie układa . Tak jak pisałam Wam tydzień temu złapała mnie choroba i do końca jej nie wyleczyłam. W następnym tygodniu dalej byłam chora. Nigdy nie chodziłam po lekarzach tak teraz byłam bardzo często. Oczywiście dochodzą do tego zaległości w szkole. Najgorsze w tym wszystkim jest to ,że oprócz nauki nie mam czasu dla siebie. Nie da się jeżeli chce się uczyć na bieżąco i powtarzać do matury. 
Wszystko jest skomplikowane. Najczęstsze pytanie zadawane przez rodzinę, przyjaciół, znajomych : A co ty byś chciała robić po maturze? Na jakie studia pójdziesz ?
Ja sama nie wiem. Już znudziło mi się to pytanie. Jakby najważniejsza była matura. Fakt dzięki temu jak wysoko napiszemy dostaniemy się na lepsze studia. Pytanie czy to jest w życiu najważniejsze? Wszyscy mówią „Idź na lekarza będziesz miała dużo pieniędzy” ,ale prawdę mówiąc wolę mieć kochającą rodzinę, dom i przede wszystkim zdrowie. Bo bez zdrowia nawet pieniądze nie pomogą. Przechodząc do dzisiejszego zestawu. 
Mamy jesień. W szafach zawitały kurtki, ciepłe bluzy i sweterki. Mój dzisiejszy outfit jest typowo jesienny parka, długie spodnie i oczywiście botki. Uwielbiam je. Są mega wygodne i ślicznie prezentują się na nodze. Oceńcie sami. Serdecznie dziękuje za wszystkie komentarze.













Photo by Karol K.
Outfit:
shoes-?
jeans- H&M
T-Shirt-alcott
jacket-bershka
bag-sinsay

7 komentarzy:

  1. Pieknie parki wymiataja ;*

    Zapraszam do siebie
    ewela12345.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz świetnie! Parki kocham <3
    A buty masz świetne!:)
    http://clarkyss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. A co to za dupeczka? XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Nice Website...
    Hey JOIN now fblikesbot.com and Increase Facebook Likes your profile and websites.
    Increase Facebook Likes and check your website worth worth my websites
    FB Likes and check your website worth Website Value Calculator
    Hot Wallpapers seo tools website
    its may be very beneficial for you also reallyNice Website...
    Hey JOIN now fblikesbot.com and Increase Facebook Likes your profile and websites.
    Increase Facebook Likes and check your website worth worth my websites
    FB Likes and check your website worth Website Value Calculator
    Hot Wallpapers seo tools website
    its may be very beneficial for you also really

    OdpowiedzUsuń