poniedziałek, 20 marca 2017

Street look


Witam wszystkich serdecznie! 
 Pogoda pozostawia jeszcze wiele do życzenia ,ale podobno niedługo ma się to zmienić. Dziś przygotowałam dla was street'owy outfit. Wspomniałam już we wcześniejszych postach że uwielbiam kolor khaki. Ta bluza przykuła mój wzrok od razu. W szczególności lubię połączenie tej bluzy z białymi spodniami. Przepraszam za mało słów ode mnie w tym poście, ale obiecuje nadrobię w kolejnych. Na instagramie możecie śledzić codziennie moje wpisy tam pojawiam się częściej. Zapraszam do komentowania i do zobaczenia za tydzień. Pozdrawiam.

Hi everybody! 
 The weather outside is still bad but its going to be better soon. For today i prepared street outfitLike I said before in some of my previous blogs - i love khaki color. I love this blouse so much and in especially when I add white trousers to it. Im sorry about short description today but I promise to be more creative in the future. On the Instagram you can follow all my posts - I post there more oftenPlease like and comment Thank you Enjoy! 

Salve a tutti ! 
 Rieccomi con un nuovo post, il tempo non e dei migliori e non riesco a fare foto però comunque sono riuscita a scattare qualche foto. Oggi vi porto un nuovo post con il tema ‘’Street Outfit’’. Come già ho scritto mi piace molto il color khaki, ho usato questa fantastica felpa della nike abbinata con un pantalone bianco, si presenta molto bene come potrete vedere nelle foto. Vi chiedo scusa per le poche parole che sono riuscita a scrivere, ma potete seguirmi su instagram li sono più attiva. Vi invito a commentare e venire a trovare il mio blog tra una settimana con un nuovo post. 


Follow me on   INSTAGRAM












Outfit:
Blouse- nike
Trousers- pull&bear
Shoes- adidas
Jacket- bershka

35 komentarzy:

  1. Niby zwykła stylizacja, ale ma w sobie to coś. Bluza przykłuwa uwagę. :)

    zapraszam do mnie http://flawlessgold.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne spodnie, z pewnością wpadły mi w oko, bo uwielbiam spodnie z dziurami!
    http://momentdlamniee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbia takie stylizacje! Bluza świetna ;)
    Pozdrawiam :*
    http://moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja :)
    Uwielbiam białe spodnie :)
    Prosze o glos ❤http://szyciowyblogroku.pl/zgloszenie/mnisiowo/

    OdpowiedzUsuń
  5. Białe spodnie, moje marzenie odkąd potrafię sięgnąć pamięcią.
    Niestety nie są dla każdego :d
    Zwłaszcza jak ktoś lubi siadać na przerwach na podłodze

    OdpowiedzUsuń
  6. Od zawsze chciałam kupić sobie białe spodnie, ale nigdzie nie mogę znaleźć tych idealnych :( Świetna stylizacja!
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja, zwłaszcza ta bluza! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Hi... i love fashion and your clothing style is very modern and elegant, thank you for sharing I am very happy kebaya modern

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie stylizacja fajna, bluza posiada naprawdę fajny kolor. Szukam ostatnio ciekawej bluzy od Nike,ale nie mogę się na nic zdecydować, może to właśnie ta. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne spodnie! Sama bym takie chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bluza jest bardzo fajna! Super robi całą stylizacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz. Najbardziej podobają mi się spodnie, bo super wyglądają z butami 😉

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne spodnie ! Uwielbiam takie i mam chyba we wszystkich kolorach ;) właśnie oprócz białego bo złe się czuje w tym kolorze. Super stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super bluza ,a spodnie z dziurami do niej ! Pierwsza klasa ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny miejski, sportowy look. Bluza ma przepiękny kolor :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    Mój blog - NKFN.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny stylizacja. Muszę pokazać ten post mojej dziewczynie ona tym się interesuje.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne zdjęcia, bardzo dobrze wyglądasz w białych spodniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja, uwielbiam białe spodnie ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajna stylizacja! Białe spodnie w połączeniu z tym kolorem bluzy dają super efekt!

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam połączenie tych kolorów w stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie Wyglądasz Kochana! Stylizacja rewelacyjna.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  23. Znawcą mody nie jestem,ale ślicznie wyglądasz. Pozdrawiam serdecznie. Stasiek z www.stanislawgorny.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie dzisiaj piękne słońce! Fantastyczna stylizacja, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Stylizacja ładna, najzwyklejsza, ale ładna!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Naprawdę wyglądasz świetnie, bardzo wiosennie i młodzieżowo :) Przyjemnie się patrzy na te zdjęcia, czekam na kolejne wpisy :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny zestaw! Uwielbiam bluzy z dużymi nadrukami.

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    spiked-soul.blogspot.com

    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  28. jesteś bardzo zgrabna i bardzo dobrze czujesz się przed aparatem:) super sesja! obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetne spodnie :D fajny post *,*

    Zapraszam do obserwowania i komentowania mojego bloga :)
    NOWY POST!->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  30. czy tylko ja zwróciłam uwagę na Twoją sylwetkę? Jest idealna

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń