czwartek, 17 września 2015

Blue dress



Hej ! Co u Was słychać? 
Dobrze się szkoła nie zaczęła ,a ja już wylądowałam z gorączką w łóżku. Dopadła mnie angina. W sumie wiedziałam ,że będę chora bo co roku jak wracam z wakacji z ciepłego kraju na końcu się kończy gorączką. Tak czasami jest. Dużo na głowę mi spadło zajęć. Sama sobie utrudniłam początek roku, ponieważ zaczęłam prawo jazdy. Od stycznia planowałam ,ale nie mogłam się nigdy zebrać. Najtrudniejsze dla mnie będzie zdanie części teoretycznej.
Zdjęcia oczywiście wykonałam w piękny słoneczny dzień. Bardzo cieszę się ,że wracają do nas upały. 
Mam kilka zestawień które chciałabym Wam jeszcze pokazać. Wielkimi krokami zbliża się jesień. Nie przepadam za tą porą roku ,ponieważ jest  deszczowo.
Przechodząc do dzisiejszego outfitu. Chciałam Wam pokazać piękną, przewiewną sukienke z cropp town i buty na koturnie. Prosty look. Ja wykorzystałam tą sukienkę na początek roku szkolnego. Czuję się w niej bardzo dobrze. Nigdy nie przepadałam za sukienkami. W tym roku pokochałam je.
Piszcie jak Wam się podoba outfit. Dziękuję za każde komentarze. 
Pozdrawiam .
Zapraszam do obserwowania mnie na snapchacie !

Hey! How are you? 
Well school has started, and I've been I landed with a feverin bed. She reached me angina. In total, I knew that I would be sick because everyyear as I'm back from vacation with a warmcountry finally ends with a fever. So sometimes it is. I started driving. Since January, I planned, but I was never picked up. The most difficult thing for me would be the theoretical part of the sentence.
Photos of course I have had on a beautifulsunny day. Very glad to see that come backto us. I have a few statements that I wouldlike to show you yet. Autumn isapproaching. I do not like this time of year, because it is rainy
Going into today's outfit. I wanted to showyou the beautiful, airy dress with cropptown and shoes with plateau. A simplelook. I used this dress at the beginning ofthe school year. I feel like it very well. I never have dresses.This year  I love them. 
Write as you like outfit. Thank you for anycomments. Best regards. 
 Follow me on snapchat!


















Photo by Karol K.
Outfit:
dress- croop town
shoes- ?
grasses- choies


7 komentarzy: