czwartek, 14 maja 2015

"NO MORE SELFIES"


Cześć wszystkim! 

Mam nadzieje ze ostatni post przypadł Wam do gustu. Jak obiecywałam wcześniej, staram się nadrabiać zaległości z ubiegłego roku. Do wakacji już niewiele czasu z czego bardzo się ciesze. Będę miała mnóstwo czasu na zajmowanie się blogiem oraz zasłużony odpoczynek.
Póki co jeszcze półtora miesiąca żmudnej pracy nad książkami. 
Przechodząc do dzisiejszego postu... 
Wybrałam luźny outfit, bardzo wygodny i jakże prosty. Nie będę się już rozpisywać. 
Zapraszam do oglądania zdjęć z sesji i do oceny postu w komentarzach. Emotikon smile











 Photo by Agata Sykała :)


Outfit:
Long blouse- Reserved
Shoes- Nike Air Force



4 komentarze:

  1. świetna stylizacja ! :)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluza bardzo fajna :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dopiero się do nich przekonuję, a tu ludzie porzucają selfie :p

    OdpowiedzUsuń