niedziela, 30 kwietnia 2017

BONPRIX



Hej wszystkim!  
Dzisiaj mniej o mnie więcej opowiem Wam o mojej pierwszej współpracy z firmą BONPRIX. Powiem Wam szczerze, że nigdy nie słyszałam o takiej firmie. Wywarła na mnie ogromne wrażenie, ponieważ nie mogłam się zdecydować na te kilka rzeczy oferowanych przez tą firmę, ale końcu wybrałam  kombinezon, sukienkę i okulary. W dzisiejszym poście zobaczycie pierwszą część zamówienia, czyli kombinezon. Trochę o nim, a więc jest zgodny z opisem na stronie internetowej: czarny materiał lejący, bardzo wygodny. Dodatkiem do kombinezonu jest złoty pasek, to on stanowi taki kontrast i bardzo ładnie formuje dekolt, z wysokimi szpilkami wygląda zniewalająco. Przeglądając produkty oferowane przez stronę BONPRIX możemy zobaczyć szeroki asortyment z odzieżą, znajdują się także akcesoria i obuwie. Co mnie najbardziej zaskoczyło to  właśnie te to dekoracje do domu. Moim zdaniem jednak, najlepiej wypadają sukienki, które są zniewalające. Należy przed zamówieniem sprawdzić tabele rozmiarów , ponieważ mają zaniżoną. Ja na co dzień noszę rozmiar S, a kombinezon zamawiałam w rozmiarze 34, czyli typowa XS. 
Ogólnie jestem zadowolona z paczki jaką dostałam, rzeczy są bardzo dobrze wykończone.. Możemy ubierać je na ważne wyjścia czy po prostu na wieczorne imprezy. Do tego outfit'u wykorzystałam długi, szary płaszcz z Newlook'a i buty z CCC. Dodatkiem jest torebka z Bershki w kolorze pudrowego różu i złotym łańcuchem dość modnym w tym sezonie. Wspominałam Wam, że uwielbiam wszystko co jest w kolorze pastelowym, więc taki dodatek musiał być w mojej szafie. W kolejnym poście, czyli już niebawem,  pokaże Wam drugą część mojej paczki.  
Zapraszam do śledzenia strony, więcej możecie zobaczyć na moim INSTAGRAMIE. Tam pojawiam się znacznie częściej.  
Pozdrawiam  

Hello everybody!  
Today less about me so I will tell you something about my first cooperation with BONPRIX company. I will be honest. I have never heard about it before. I was pleased with their offer. It was hard to decide and choose just few things. I picked overallsdress and sunglasses. In todays post you will see first part of my order - overalls. It is the same as on website. Black, long material is very comfortable. The gold belt in addition to overalls very good because it is contrasting with all outfit. The suit is nicely marking the waist, and high pins in addition make it looks cozilyWhen I was checkingLooking through the products offered by BONPRIX we can find a lot of different kinds of clothes with accessories and shoesThere are some home decorations as well! I think I will get some of the stuff because I love to have nice elegant and cozy home. The best products are dresses. I think they are looking beautifulBefore you order clothes please check size tableNormally I'm wearing size S but I had to order size smaller - 34 (XS).  
Overall I’m happy about package I’ve gotClothes are made with good quality and I think I will use them later - for example take them to parties. I also put on wide coat from New Look’s shop and shoes from CCC. I took a bag from Bershka in rose color with gold ornaments. I love additions like that. In the next post (soon!) I will show you second part of my package. 
 Please check my Instagram. Thank You! 














Outfit:
overalls-BONPRIX
watch- DW
coat- Newlook
bag- Bershka
shoes- CCC

INSTAGRAM


23 komentarze:

  1. Szczerze mówiąc nie lubię tego typu kombinezonów, ale ty wyglądasz świetnie! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny look. Bardzo podoba mi się kombinezon. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia, kombinezon jest boski !

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś nieziemsko piękna. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie to wygląda! *.* Kombinezon na prawdę świetnie do Ciebie pasuje

    OdpowiedzUsuń
  6. Bonprix znam bardzo dobrze, ale nie lubię tej firmy. Jednak muszę przyznać, że zdjęcia bardzo mi sie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia!

    Zapraszam --> http://alkaa14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz. Ta firma jest ciekawa.

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny kombinezon idealny na sportowo jak i na elegancko ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie, elegancko, kobieco;)

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądasz rewelacyjnie :) z klasą i niezwykle kobieco!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądasz. Ta stylizacja jest niesamowita. Bardzo podoba mi się płaszczyk który masz na sobie ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacje!
    Fajnie mówisz o współpracy!
    Na blogu ukazał się post z fotorelacją z Francji znajdziesz go tu

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny look. Bardzo mi się podoba. Sandarfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie wyglądasz ! Świetny kombinezon :)
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie słyszałam o tym sklepie, ale kombinezon jest cudowny, bardzo kobiecy i elegancki :)
    KLAUDIALISIECKA BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądasz w tej stylizacji! ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna stylizacja! Ja nie raz zamawiałam ubrania z tej firmy i zawsze byłam zadowolona :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia i prześliczna modelka :)

    OdpowiedzUsuń