czwartek, 4 czerwca 2015

Neon dress


Witam wszystkich!


Pogoda nas rozpieszcza, z czego bardzo się cieszę, gdyż zapowiada się udany, długi weekend. Ten czas mam zamiar dobrze wykorzystać, m.in. na naukę, prace nad blogiem oraz spotkanie z przyjaciółmi.

Dzisiejsze zestawienie jest eleganckie. Postawiłam na rozkloszowaną sukienkę z Mohito w pięknym, typowo wakacyjnym kolorze. Jak już kiedyś wspomniałam, uwielbiam neonowe kolory.

 Sukienkę połączyłam z czarnymi szpilkami z Ryłka. Wykończeniem outfitu są czarna torebka z Reserved oraz Zegarek Timex.
Mam nadzieje, ze dzisiejsza stylizacja przypadnie Wam do gustu! 
Życzę udanego weekendu!
Zachęcam do komentowania postu i zostawiam Was ze zdjęciami.

Welcome everyone! 

The weather spoils us of which I’m very happy, because it looks to be a good, long weekend. This time I’m going to use this time well. for example: for learning, working on the blog and meeting with friends.



Today’s outfit is elegant. I put on a dress from Mohito in beautiful, typical holiday color. As I mentioned earlier I love neon colors.

I put together a dress with black shoes from Ryłka. Finish of outfit is black handbag from Reserved and Timex Watch. 

I hope that you will like today’s outfit. I wish you a good weekend.
I’m inviting to comment and I’m leaving you with photos!













Photo by A.Sykała :*

Outfit:
Dress- Mohito
Handbag- Reserved
Shoes- Ryłko
Watch- Timex







4 komentarze:

  1. Pięknie wyglądasz, pasują Ci takie kolorki :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne plecy sukienki:) i ten kolor:) Rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  3. boski kolor! Na pewno widać Cię z daleka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor sukienki przyciąga uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń